• Zawiera 4 pojedyncze oraz 1 podwójną blokadę kół rozrządu
• Używany w przypadku pojedynczych, podwójnych lub poczwórnych bezkorbowych silników tłokowych, podczas wymiany paska
• Korpus ze specjalnego, antypoślizgowego tworzywa,
• Dwa zasiki śrubowe.
• Wyprodukowano w Australii.
• Do kół rozrządu o średnicach od 101 do 152 mm.
• Odstęp pomiędzy kołami od 1,6 do 76 mm.
• Opatentowana konkstrukcja pozwala na stosowanie w wielu typach silników rozmiarach kół i modułów zębów.
• Opatentowany, bardzo skuteczny system blokowania kół zastępuje całą gamę innych narzędzi i bardzo upraszcza pracę mechanikowi.
• Kompaktowy rozmiar umożliwia działanie w miejscach ciasnych i trudnodostępnych
• Mniej ruchomych części i łatwa obsługa
• Wykonany ze specjalnego syntetycznego tworzywa, bardzo wytrzymałe, lekkie i odporne na korozję