Zdjęcie produktu
Zdjęcie produktu
Zdjęcie produktu
Zdjęcie produktu
Zdjęcie produktu
Zdjęcie produktu
Zdjęcie produktu
Zdjęcie produktu

Zestaw do tłoczków hamulcowych 40 szt.

BGS DIY
numer katalogowy
B.91116
cena netto
701.80 zł
Kod EAN
4048769084868
cena brutto
863.21 zł
opis techniczny

Zestaw separatorów do zacisków hamulcowych z napędem ręcznym dostosowany jest do obsługi zacisków wciskanych (przednie hamulce) oraz wkręcanych (tylne hamulce). Adaptery dostosowane do wielkości tłoczków hamulcowych w większości europejskich i azjatyckich samochodów osobowych. Precyzyjne spasowanie adaptera oraz tłoczka jest gwarancją prawidłowego wsunięcia tłoczka w cylinder zacisku hamulcowego. To z kolei zabezpiecza mechanika przed zacięciem i zakleszczeniem tłoczka w cylindrze.

W zestawie:
- 28 adapterów
- praska z prawym gwintem
- praska z lewym gwintem
- 3 belki pomocnicze służące do zapierania praski o siodło zacisku hamulcowego
- 2 klucze sześciokątne imbus 6 mm i 7 mm
- 2 klucze do systemów hamulcowych w Mercedes i Opel.
- 3 nasadki 5-kątne: 14 mm Opel/Vauxhall (Astra B, Zafira), 19mm pasujące do Peugeot i Renault,

Adaptery:

- krążek 2: Citroën BX (83), BX 16V (88-), Honda Prelude 2.0i, 2.3i

- krążek 3: Audi A3,A4,A6,A8, BMW, Citroën XM, XM Turbo CT 2,0, Xantia 1,8i-1,9& TD-2 Q1-2 Q 16S (93-94), Activa, Citroën C5, Ford (USA) Mercury, Monarch, Thunderbird, Honda, Jaguar, Mitshubishi, Nissan, Peugeot 406, 806, Rover, Toyota, Volkswagen, Volvo

- krążek 4: Alfa Romeo 164 2.0 1., Fiat Uno, Turbo ie-Barchetta, Ford Escort 2000RS 16V, Mondeo V6 24V, Honda Civic Vti.-CRX, Accord Concerto S 1.6, Rover 220 C Turbo (95), Saab 99L, 900 Turbo (74-81) 900 (81-87)

- krążek 5: Adapter z wewnętrznym czworokątem 3/8"

- krążek 6: Jaguar S Type

- krążek 7: Jaguar S (99-)

- krążek 8: General Motors;

- krążek 9: General Motors

- krążek 0: General Motors;

- krążek G: Fiat Sillo

- krążek Z: BMW Mini

- krążek E: Nissan Maxima

- krążek K: Citroën C5

- krążek M: Nissan Primera (03-)

- krążek N: Alfa Romeo 164 2.0, Twin Spark 2.0 Turbo 3.0 V6, Audi 200 (80-), Coupe GT SE 982-), 80, 90, 100, 200, Quattro (-87), 90, 20V (88-), Ford Mondeo 2.0 Ghia, Lancia Thema (86-), VW Golf II GTI (83-87), Scirocco 16V (84)

- krążek 11: Jaguar S Type

- krążek 12: BMW, Mini

- krążek A: Nissan Primera 2.0 Bluebird, Opel Astra C, Zafira (Bosch), Vauxhall Astra G, Zafira

- krążek B: Ford (USA) Mercury, Monarch, Thunderbird, Subaru 1600 Kombi (79-) 1.6, 1.8 SRX, Kombi (79-83), 1800, Subaru (84), 1800 Lim, Kombi, Tourismo 4WD (82-83), 1800GT, GTS, XT, Turbo (85), Lincoln Continental

- krążek C: Nissan Primera 2.0 Bluebird, Opel Vectra (02-), Toyota Avensis

- krążek D: Citroën BX (83), BX 16V (88-)

- krążek F: Peugeot 206 '03

- krążek J: Ford Sierra (ABS), Granada (85-), Ford (Australi & NZ) Thunderbird Turbo, Honda CRX 1.6l-16V (88-90), Accord 1800 (84-85), 2.0i (86-), Prelude 16V (88-), Legend V6, Jaguar XJ 40 series, Lancia Dedra 2.0 Ei Tur (93), Delta 1.6Gti (92), Themaj E 16V (92),Thema 2000 Turbo, Kappa 2.0, 2.4LS, 2.4TD, Rover 216 Gti 16V, 820 Si 2.0 (93), 825 SD 2.5 (93), Saab 9000 CS 2.0 (93), 9000 CSE Turbo (93), Seat Toledo GT 16V, GT 2.0 (93), Ibiza 1.8Gti 16V (95), Subaru L serie, serie 2, Volkswagen Passat 2.0 2.2 (84), Golf Rallye (89), Golf II Gti 16V (89), Vento GT (92), Transporter T4 A60, Volvo S40, V40, Alfa Romeo 155 1.8-2.01, 164TD (93), 164 3.0 V6 (91), Audi 80, 90 V8, A3, A4, A6, A8, Citroën ZX 2.0I 16V, Fiat Tipo TD 16V, Uno Turbo (85-), Crama TD, Nissan 280 ZX (82-84), 300 ZX Turbo (84-89), Bluebird 16V (89), Silvia 1.8 Turbo (85-88), 100NX 2.0 (93), Primera 2.0GT (94), 200 SX Turbo 16V, Maxima 2.0 GX, 3.0GX (95), Peugeot 306, Peugeot 309 Gtj 16S (91), 405 Srif Q.rj, Gil (87-), 405 M.I 16V, Renault Master Van

- krążek K1: Citroën C5

- krążek K2: Audi A8, S8 (99-)

- krążek P: Citroën C3

- krążek H6: BMW, BMW 740i 8 Cyl (91), BMW Mini, Opel Astra G, Corsa C, Zafira (Lucas 02-), Opel Astra C, Zafira (Bosch), Opel Vectra (02-), Vauxhall Astra G, Zafira

- krążek P3.0: Opel Astra G, Corsa C, Zafira (Lucas 02-), Opel Astra C, Zafira (Bosch), Opel Vectra (02-), Vauxhall Astra G, Zafira

- krążek P5.5: Opel Astra G, Corsa C, Zafira (Lucas 02-), Opel Astra C, Zafira (Bosch), Opel Vectra (02-), Vauxhall Astra G, Zafira

- krążek Q: Alfa Romeo 164 2.0, Ford Escort 2000RS 16V, Mondeo V6 24V, Honda Civic Vti, CRX, Accord Concerto S 1.6, Rover 220 C Turbo (95), Saab 99L, 900 Turbo (74-81), 900 (81-87)

- krążek R: Mitsubishi Galant GL Si, Ford (Australia & NZ) Telstar, Laser, Mazda 323 Gti, GTX (86-), 929 (82-), RX7 (81-), 626 16V (87-), 626 GT (86-), 929 V6 (88-), Toyota Celica, Corolla GT, MR2

- krążek S: Audi 100 TQi (91), BMW 740i 8Cyl (91), Proton 412, Renault, Laguna 2.0 (94), Laguna 2.2D (95), Safrane 2.0 2.2 TD V6, Lancia Delta 1.9 TD (95), Rover 623 Si, Saab 9000 CS 2.0 (93), 9000 CSE Turbo (93), Volkswagen Golf GTi MkIII IV, Passat VR6, Vento GT (92)

- krążek T: Renault Modus

- krążek V: Renault Clio

Instrukcja obsługi:

WARUNKI BEZPIECZEуSTWA:

Posługując się tym przyrządem należy zwrócić szczególną uwagę na kontakt z płynem hamulcowych . który jest substancją bardzo żrącą i może stać się zagrożeniem dla zdrowia a nawet życia. Jest rzeczą oczywistą. że nie możemy przewidzieć wszystkich zagrożeń. lecz zwracamy uwagę na najczęstsze i najważniejsze.
- Należy zakładać okulary ochronne
- Należy używać odpowiedniej odzieży ochronnej
- Należy używać maski ochronnej oraz rękawic.
- Przechowywać z daleka od dzieci oraz nigdy nie używać przyrządu w ich obecności.
- Nie wolno modyfikować bądź też modernizować przyrządu lub jego wyposażenia.
- Przyrząd może być używany jedynie przez wykwalifikowanych pracowników.

WYKONANIE CZYNNOŚCI

1. Upewnij się. że poznałeś wszystkie rodzaje krążków przed zastosowaniem przyrządu. Zamontuj belkę pomocniczą w celu zaparcia przyrządu o siodełko zacisku.
2. Wybierz odpowiedni krążek do zacisku hamulcowego. Zwróć uwagę na to czy tłoczek wkręca się czy wciska.
3. Za pomocą nakrętki na śrubie praski ustaw dokładnie moment zaparcia tłoczka o siodełko hamulcowe. Zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara wkręcaj tłoczek praską aż do momentu kiedy zostanie osadzony we właściwym położeniu.
4. Pokręć ponownie nakrętką praski w celu zluzowania naprężenia na tłoczek co umożliwi zdemontowanie przyrządu z zacisku hamulcowego.
produkt widoczny w kategoriach
hamulce » tłoczki
(nieoferowane)