• Przeznaczony do akumulatorów AGM i EFB stosowanych w samochodach z systemem Start&Stop.
• Wątpliwy skutek proekologiczny takich systemów został wielokrotnie podważony przez fachowców motoryzacji, ale cóż ... ekologia jest modna.
• Jest specjalnie zaprojektowany dla systemów Start&Stop,
• Do testowania akumulatorów 6V i 12V,
• Do testowania instalacji 12V i 24V,
• Zintegrowany z drukarką,
• Cyfrowy monitor wyświetla wyniki pomiarów,
• Zakres pracy: 40 ~ 2000 CCA,
• Testuje systemy EFB, VRLA / GEL,
• Czas pomiaru 2 sekundy,
• Pomiary wg standardów: SAE (CCA) / DIN / EN / IEC i JIS,
• Ilość wersji językowyc: 6,
• Od 2017 roku 90% pojazdów jest produkowane z systemem Start & Stop. Najbardziej popularne są 2 standardy technologi akumulatorów: AGM i EFB.
- EFB - technologia używana w systemach "niskiej wydajności" - najbardziej typowe, tańsze modele,
- AGM - technologia używana w pojazdach z dodatkowymi systemami,np. odzyskiwania energii z hamowania.